آدم‌ربایی ۳۰۰۰۰دلاری کارگر میانسال در مرکز تهران!

آدم‌ربایی ۳۰۰۰۰دلاری کارگر میانسال در مرکز تهران!
شناسه خبـر : ۱۲۳۸۸۲ شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

به‌دنبال آدم‌ربایی ۳هزاردلاری مردی میانسال در مرکز تهران تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری متهمان پرونده آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی موج خبر، آبان‌ ماه امسال، مرد میانسالی به پلیس تهران مراجعه کرد و هنگامی که مقابل مأموران قرار گرفت، مدعی شد: کارگر ساختمانی هستم؛ چند روز قبل فرد ناشناسی به‌صورت تلفنی با من ارتباط گرفت و مدعی شد که برای بازدید از یک ساختمان نیمه‌کاره به میدان آزادی بروم؛ هنگامی که به محل موردنظر رسیدم چند مرد جوان خود را کارفرما معرفی کردند که در ادامه نیز داخل خودروی آنها نشستم اما پس از نوشیدن آبمیوه، بی‌هوش و ربوده شدم!

شاکی پرونده ادامه داد: آدم‌ربایان در خانه موردنظر ابتدا چشمانم را بستند و سپس با طناب از سقف آویزانم کردند! آنها پس از اینکه من را هدف ضرب‌وجرح قرار دادند، فیلم شکنجه‌ام را برای پسرم ارسال و به‌ازای آزادی من، درخواست 3 هزار دلار پول کردند!

او در ادامه گفت: پس از اینکه پسرم پول را به‌سختی و با مشارکت فامیل‌ها، تهیه و به حساب ارزی آدم‌ربایان در خارج از کشور واریز کرد، آنها من را در یکی از محله‌های چهارباغ کرج رها کردند! براثر این حادثه چند روزی در بیمارستان بستری بودم حالا به اداره پلیس آمدم و با مدارکی که در دست دارم (عکس‌های ارسال‌شده از شکنجه‌ها برای فرزندم) قصد دارم از آنها شکایت کنم.

اقدامات اطلاعاتی تیم جنایی نشان می‌داد، پسر شاکی 30 هزار دلار  (معادل یک میلیارد و 700 میلیون تومان) را از طریق یکی از صرافی‌های تهران به حساب آدم‌ربایان در یکی از کشورهای همسایه واریز کرده است؛ از سوی دیگر، کارآگاهان پلیس آگاهی در نخستین گام مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی، هویت متهمان را شناسایی و نسبت به دستگیری آنها با دستور قضایی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، تحقیقات برای روشن شدن زویای پنهان پرونده و دستگیری متهمان توسط پلیس تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/+

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir