پاداش عجیب دیوید تیلور و جردن باروز در آمریکا

پاداش عجیب دیوید تیلور و جردن باروز در آمریکا
شناسه خبـر : ۱۲۳۸۶۰ شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

جردن باروز به عنوان یکی از پرافتخارترین کشتی گیران آمریکا تاکنون نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار پاداش بابت قهرمانی های خود دریافت کرده است.

هر ساله قهرمانان کشتی آمریکا از صندوقی که از طریق فدراسیون کشتی ایالات متحده و کمیته المپیک حمایت می شود، جوایزی را دریافت می کنند. صندوق Live The Dream نام این صندوق مالی است که وجوه حاصل از فعالیت این صندوق، به عنوان پاداش به قهرمانان المپیک ( ۲۵۰هزار دلار نفر اول، ۵۰هزار دلار نفر دوم و ۲۵ هزار دلار نفر سوم) و قهرمانان جهان (۵۰ هزار دلار نفر اول، ۲۵ هزار دلار نفر دوم و ۱۵ هزار دلار نفر سوم) اهدا می شود.

تاکنون بیش ترین مقدار جایزه از این صندوق را جردن باروز، کشتی گیر پرافتخار آمریکایی کسب کرده است. این کشتی گیر با سابقه کسب یک طلای المپیک، و ۶ طلا و ۳ برنز جهان در زمره پرافتخارترین کشتی گیران تاریخ آمریکا قرار دارد و در این سال ها موفق شده ۵۹۵ هزار دلار جایزه از صندوق دریافت کند.

پس از او کایل اسنایدر با ۵۳۰ هزار دلار، هلن مارولیس با ۴۸۰ هزار دلار و دیوید تیلور با ۴۲۵ هزار دلار بیشترین مقدار پاداش را گرفته اند.

این ارقام در حالی اعلام شده که همواره پاداش ورزشکاران ایرانی با همتایان خارجی آن ها مقایسه می شود. شاید دریافت ۶۰۰ هزار دلار(۳۰ میلیارد تومان با قیمت روز ارز) برای جردن باروز که یکی از پرافتخارترین کشتی گیران تاریخ آمریکا به شمار می رود، رقم چندان نجومی هم به حساب نیاید.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir