عکس| شب وحشتناک برای همسر لیونل مسی/ حمله مسلحانه به یکی از وابستگان آنتونلا

عکس| شب وحشتناک برای همسر لیونل مسی/ حمله مسلحانه به یکی از وابستگان آنتونلا
شناسه خبـر : ۱۲۳۶۹۳ جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

یک مرتبه دیگر سوپرمارکت خانوادگی آنتونلا همسر لیونل مسی مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

سوپرمارکت خانوادگی آنتونلا همسر لیونل مسی بار دیگر مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است و خانواده مسی ساعاتی استرس‌زا را پشت سر گذاشتند.

این حمله به آگوستینا اسکالیا، پسر عموی آنتونلا روکوزو، که کارمند سوپرمارکت خانوادگی است زمانی رخ داد که آنها با یک شورلت اونیکس مشکی برای واریز مبلغی پول به سمت بانک حرکت می‌کردند. پس از فاصله چند متری از سوپرمارکت متعلق به خانواده همسر مسی، یک خودروی سفید رنگ با شیشه‌های رنگی به موازات خودروی آنها حرکت کرد و سعی کرد اسکالیا را تعقیب کند.

پسر عموی آنتونلا وقتی متوجه قضیه شد در حین شتاب‌گیری برای فرار با خودروی دیگری برخورد کرد و سپس یکی از سارقان با شلیک گلوله به شیشه عقب خودرو مشکی رنگ، ماشین آنها را مجبور به توقف کرد. در این لحظه دو نفر از خودروی سفید رنگ پیاده شده و شیشه‌های آن را شکستند و کیف‌های حاوی پول را به سرقت بردند.

داریو سانتاماریا، رئیس پلیس امنیتی روزاریو در مصاحبه تلویزیونی گفت: «آنها برای واریز پول از سوپرمارکت خارج شدند و پس از عبور از کمتر از ۱۰ بلوک، این خودرو به آنها نزدیک شد، بنابراین آنها شیشه را شکستند و با پول‌ها رفتند. ما در حال انجام بازجویی هستیم تا بفهمیم چه کسی از انتقال این مبلغ مطلع بوده است.»

برای پلیس، این یک رویداد تصادفی نبود، بلکه سارقان می‌دانستند که به دنبال چه هستند، به همین دلیل خانواده و سایر کارکنان سوپرمارکت مورد بازجویی قرار گرفتند. این دومین حادثه‌ای است که خانواده همسر مسی را درگیر می‌کند. پیش‌تر در ماه مارس گذشته فروشگاه فیلم تیراندازی را ضبط کرد و این سارق پیامی تهدیدآمیز به ستاره فوتبال ارسال کرد و گفت: «مسی، ما منتظر تو هستیم. شهردار روزاریو، پابلو، یک فروشنده مواد مخدر است. او از شما مراقبت نخواهد کرد!»

در آن اتفاق ۱۴ گلوله به سمت جلوی سوپرمارکت شلیک شد و در حال حاضر پرونده آن نیز همچنان در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از سبک زندگی لوکس و خاص لیونل مسی در میامی/ از رستوران موردعلاقه تا املاک لاکچری و تفریح خاص
  • نکات جالب و عجیب درباره مسی و خانواده‌اش/ لئو: عاشق شیرینی‌جات هستم/ در خانه ما هرکسی در جای مخصوص به خود می‌نشیند!
  • خبری که دنیا را ناراحت می‌کند؛ لیونل مسی از همسرش جدا می‌شود؟

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir