دوپینگ پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار مقابل النصر

دوپینگ پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار مقابل النصر
شناسه خبـر : ۱۲۳۵۶۵ پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

طبق اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس بازیکنان و مربیان این تیم همچنان بابت نگرفتن دستمزدشان از عملکرد باشگاه دلخور هستند.

در شرایطی که تیم پرسپولیس خود را برای حضور در دیدار سنگین و حساس مقابل نماینده عربستان آماده می‌کند مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارند در صورت امکان حساب بازیکنان خود را پیش از این دیدار شارژ کنند.

دوپینگ روحی بازیکنان تیم پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل النصر عربستان بدون شک واریز بخشی از طلب بازیکنان و اعضای کادر فنی خواهد بود.

ظاهرا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا ظرف امروز و فردا یا حداکثر روز شنبه هفته آینده با تهیه  مقادیری‌ پول از طریق اسپانسر این باشگاه بخشی از طلب بازیکنان پرسپولیس و یا پاداش بردهای اخیر آنها را به حسابشان واریز کند تا در دیدار مقابل النصر عربستان با روحیه بالا و انگیزه بیشتر به میدان بروند.

یادآور می‌شود؛ چندی قبل یحیی گل محمدی در اعتراض به وضعیت مالی باشگاه و عدم پرداخت پول بازیکنان بابت این موضوع به شدت گله‌مند بود و از مدیران باشگاه درخواست داشت تا هر طور شده پول بازیکنان را بپردازند.

به تازگی هم بازیکنان پرسپولیس در یک اقدام دسته جمعی نسبت به این موضوع باشگاه را تحت فشار گذاشته بودند اما با پادرمیانی کادر فنی حل این موضوع به آینده نزدیک موکول شد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir