بسیج مصداق بارز مردم‌سالاری است

بسیج مصداق بارز مردم‌سالاری است
شناسه خبـر : ۱۲۳۵۵۵ پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بسیج را دارای ظرفیت بی‌نظیر و مصداق بارز مردم‌سالاری دانست و گفت: اقتدار منطقه‌ای و جهانی بسیج امروز چشم همه را خیره کرده است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی امشب در  همایش بزرگ سران ایلات و طوایف لرستان، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: همه بحران‌های دفاعی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و حتی بحران جهانی کرونا را بسیج با حضور به موقع خود، از سر ملت ایران گذراند و این اتفاقی است که همه ممالک جهانی حسرت این پدیده بدون هزینه، پرفایده و حلال مشکلات را می‌خورند.

وی خاطرنشان کرد: خمیر مایه انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین است، تشکلی که نظام بی‌نظیر انقلابی ما  را در برابر همه حوادث مانند حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله، بحران‌های منطقه‌ای کشوری و جهانی و امنیتی و ... به بازدارندگی اطمینان‌بخش رسانده است. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه بسیج به عنوان الگوی نجات‌بخش در اختیار ملت‌ها و دولت‌های مستقل منطقه قرار گرفته، افزود: بسیج امروز یک جبهه منسجم مقاومت را در کشورها و منطقه در برابر نظام سلطه شکل داده است. 

کشکولی، بسیج را مصداق بارز واقعی مردم سالاری دانست و گفت: ما به دنبال این هستیم که سبک زندگی جوانان را ایرانی اسلامی کنیم، اگر بخواهیم الگویی را نشان دهیم که  آینه تمام نمای سبک زندکی ایرانی اسلامی است، باید بسیج را در هر قشر معرفی کنیم. 

وی تصریح کرد: امروز الگوی مدیریت جهادی برای صرفه جویی و بهره‌وری بیشتر و فوق العاده، بسیج است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه پیروزی در جنگ هشت ساله محیرالعقول بود و شاه بیت آن پیروزی‌ها حضور بسیج در جبهه‌ها بود، افزود: امروز از همین سبک مدیریت جهادی در محرومیت‌زدایی، سازندگی، ایجاد امنیت و ... استفاده می‌کنیم،چرا که به جز بسیج هیچ ظرفیت دیگری  توانایی تاثیر این دستاوردها را ندارد.

کشکولی گفت: بسیج از حل آسیب‌های اجتماعی هم غافل نشده، امروز در روستاها، به‌گونه‌ای که در محلات آسیب پذیر و حواشی شهرها به دنبال رفع آسیب است.

وی گفت: بسیج اولین قشری است که به هر تهدید داخلی و خارجی عکس‌العمل نشان داده و واکنش به موقع را در برابر تهدید یا حادثه انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: اگر مردم جهان برای دفاع از مظلوم در غزه، در همه ممالک و مذاهب کف خیابان می‌آیند، تاثیرات حرکات بسیج در منطقه است.

وی با بیان اینکه بسیج دارای ظرفیت بی‌نظیری است، گفت: اقتدار منطقه‌ای و جهانی بسیج امروز چشم همه را خیره کرده است.

کشکولی با بیان اینکه جنگ مظلومانه حماس بر همه قدرت‌های جهانی غلبه کرد، افزود: بالا بردن قدرت بسیج الزاماتی چون بصیرت، اتحاد و  معنویت دارد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir