درخواست‌های کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در دیدار با رهبر انقلاب

درخواست‌های کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در دیدار با رهبر انقلاب
شناسه خبـر : ۱۲۳۵۴۷ پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۵

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان در دیدار جامعه ورزش با رهبر انقلاب برخی از خواسته‌ها و مشکلات ورزشکاران را بیان کرد.

به گزارش موج خبر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن سخنرانی معصومه زارعی، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان به این شرح است:

 

«بسمه تعالی
ضمن عرض سلام و خدا قوت خدمت شما رهبر عزیز، خوشحالم از اینکه توفیقی حاصل شد که با شما هم کلام شویم و از نزدیک شما را زیارت کنیم.

در کشور عشق مقتدا خامنه‌ای است،
فرماندهی کل قوا خامنه‌ای است،
دیروز اگر عزیز مصر یوسف بود،
امروز عزیز دل ما خامنه‌ای است.

رهبر عزیزم شما برای کشورم مثل پدری مهربان هستید. تا جان در بدن داریم پشت شما و کشورمان خواهیم بود. ما ورزشکاران به رژیم غاصب اسرائیل ننگ می‌فرستیم و بیزاری خودمان را نسبت به این رژیم کودک‌کش اعلام می‌داریم.

حضرت آقا من معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان از شهر امام مهربانی‌ها، پایتخت معنوی ایران مشهد مقدس آمدم و به نمایندگی از وزشکاران جانباز و توان یاب ایران خواهشی دارم که برای فرزندانتان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک سال آینده در پاریس دعا کنید. قهرمانانی که بی ادعا و با کمترین امکانات، بزرگترین افتخارات را رقم زدند.

ما ورزشکاران بی‌ادعا،  نه برای ثروت اندوزی، نه برای شهرت، بلکه برای برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان می‌جنگیم. پرچمی که سه رنگ آن، نماد سه هویت است. رنگ سفید به معنای صلح میان ایرانیان، رنگ سبز به معنای آبادانی و زیبایی کشورم و رنگ سرخ آن نماد خون شهداست.

رهبر عزیزم پرچم ایران باید بالا بماند مثل پرچمی که در کربلا بالا ماند تا دشمن بداند که حسین (ع) هنوز زنده است. ما هم وظیفه خود می‌دانیم که پرچم ایران را بالا نگه داریم و ثابت کنیم که حاج قاسم هنوز زنده ست.

حضرت آقا در هیچ مملکتی هیچکس بدون مشکل نیست. اما هرکسی با هر توانایی که دارد یا مشکلش رو حل میکنه یا باهاش کنار میاد. اما ما توان‌یابان با چیزی که مجبوریم کنار بیایم همین معلولیت مونه و برای حل مشکلمون نیاز به کمک داریم. جا داره اینجا یک سخن از امام حسین را به زبان بیارم که بی مصداق نیست. ایشان میفرمایند: نیاز مردم به شما از نعمت‌های خداست بر شما. یعنی کسی که دست نیاز به سمت شما دراز میکنه، قبلش در خونه خدا بوده و خدا آدرس شما رو بهش داده. پس ما درست اومدیم. ما جایی اومدیم که خدا ما را فرستاده و این نعمت خداست و یقین می دونیم خواسته ها و مشکلاتمون رو که خدمتتون عرض می کنم با دستور شما حل خواهد شد.

1.یک ورزشکار حرفه‌ای باید دغدغه‌اش پرچم ایران و افتخار برای کشورش باشد، اما متاسفانه اکثر ورزشکاران با مشکل بزرگی به نام مسکن مواجه هستند.

2.   توسعه زیرساخت های ورزشی افراد جانباز و توان یاب در کل کشور می‌تواند افتخارات زیادی برای کشور بهمراه داشته باشد. کما اینکه با همین حداقل امکانات موجود در ایران بالاتر از بسیاری از مدعیان چون ژاپن و کره جنوبی توانست در جایگاه دومی در بازیهای پاراآسیایی قرار گیرد.

3. ساخت اماکن ورزشی متناسب با شرایط توان یابان و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب.  اگر این امکانات فراهم شود، دستیابی موفقیت های بیشتر جهانی با تلاش ما بچه های ایران دور از دسترس نیست، کما اینکه می توانیم موفقیت های مستمر و پیوسته رشته های مختلف جانبازان و توان یابان در عرصه های پاراآسیایی و پارالمپیک را در فعالیت فدراسیون های مربوطه و ایجاد زیرساخت های مناسب برای ورزشکاران آن رشته ها از جمله سالن های مسابقات و ایجاد فضای حرفه ای نگاه کنیم.

4. برقراری بیمه و حقوق مادام العمر از صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان

5. برقراری امکانات اولیه در زیست شهری و اجتماعی در حد معابر و گذرگاه‌ها برای توان یابان
 
 از اینکه وقتتان را در اختیارمون گذاشتید و به درد و دل‌هامون گوش دادید، ازتون سپاسگزارم.
عمرتان پایدار  
سایه‌تان مستدام»

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir