خاطرات جهادی بانوان در دوران کرونا به زودی منتشر می‌شود

خاطرات جهادی بانوان در دوران کرونا به زودی منتشر می‌شود
شناسه خبـر : ۱۲۳۵۴۶ پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰

کتاب «به وقت جان‌بازی» با محوریت خاطرات جهادی بانوان این سرزمین در ایام کرونا، به زودی توسط انتشارات تلاوت آرامش منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، کتاب «به وقت جان‌بازی» با محوریت خاطرات جهادی بانوان این سرزمین در ایام کرونا، به زودی توسط انتشارات تلاوت آرامش منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

این کتاب حاصل خاطرات جمع‌آوری‌شده در فراخوان «لشکر فرشتگان» است که در پنج محور خاطرات زنان تطهیرکنندهٔ اموات کرونایی، زنان کادر درمان و اورژانس، زنان جهادگر در تولید و توزیع ملزومات و مواد ضدعفونی‌کننده، زنان خانه‌دار در حفظ نشاط و آرامش خانواده و خاطرات مادران جهادگران کادر درمان و اورژانس به نگارش در آمده است.

«به وقت جان‌بازی» تصویری از تلاش‌ها و سختی‌های زنان سرزمینمان در ایام کرونا را که مجاهدانه خدمت کرده و یا قدمی برداشته‌اند، در قالب داستانی به تصویر کشیده تا این مجاهدت‌ها را برای آیندگان ثبت و ضبط کنند.

این کتاب، دومین جلد از مجموعه «لشگر فرشتگان» با محوریت موضوع روایت نقش‌آفرینی زنان در انقلاب اسلامی است. جلد اول این مجموعه کتاب با عنوان «زمانی برای زن بودن» با محوریت موضوع مجموعه خاطرت حضور زنان در هشت سال دفاع مقدس بوده و نقش مؤثر و بی‌بدیل زنان را در انقلاب و دفاع مقدس به تصویر کشیده است.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir