موضع مهدی طارمی در مورد دو اتفاق مهم

موضع مهدی طارمی در مورد دو اتفاق مهم
شناسه خبـر : ۱۲۳۵۳۴ چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

دو اتفاق مهم برای مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روزهای اخیر رخ داده است.

در اتفاق اول برای مهدی طارمی، علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران به مهاجم تیم ملی فوتبال ایران حمله کرده است. نقد علی خسروی به تمارض مهدی طارمی در بازی با ازبکستان بود که داور نقش بر زمین شدن او را شبیه سازی تشخیص داد و حاضر به گرفتن پنالتی برای تیم ملی فوتبال ایران نشد. علی خسروی خطاب به مهدی طارمی گفت که داستان چوپان دروغگو را مطالعه و از روی آن ۱۰۰ بار بنویسد!

و اتفاق دوم برای مهدی طارمی. رئیس پورتو در واکنش به درخواست تماشاگران مبنی بر حفظ مهدی طارمی گفت: این بازیکن با پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی مواجه شده است و باشگاه پورتو چنین پولی را ندارد که به مهدی پرداخت کند. رئیس پورتو خطاب به تماشاگران گفت ۱۰ میلیون یورو به من پول بدهید و آنوقت خواهید دید که قرارداد مهدی طارمی را تمدید خواهم کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به هر دو اتفاق سکوت اختیار کرده است! تا جایی که امروز علی خسروی در مصاحبه ای کمی از مواضع خود کوتاه آمد و گفت قصد توهین به مهدی طارمی را نداشته است. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد مقصد بعدی خود حرفی نزند چون مذاکرات محرمانه است و فعلا قرارداد جدیدی امضا نشده که اسم تیم فاش شود. خیلی ها می گویند مقصد بعدی مهدی طارمی اینتر یا ولور همپتون است.   

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir