شوک به مدعی لیگ در آستانه بازی حساس/ رباط وینگر استقلالی پاره شد!

شوک به مدعی لیگ در آستانه بازی حساس/ رباط وینگر استقلالی پاره شد!
شناسه خبـر : ۱۲۳۵۳۰ چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

وینگر سابق باشگاه استقلال برای بار دوم رباط صلیبی پاره کرد.

این بازیکن جوان که در زمان سرمربیگری محمود فکری به استقلال پیوسته بود، حدود دو سال پیش دچار بدشانسی شد و در جریان یکی از تمرینات استقلال، رباط صلیبی پای راستش پاره شد تا مجبور شود زانوی خود را به تیغ جراحی بسپارد و تا مدت طولانی از میادین فوتبال به دور باشد.

خاقانی که پس از جدا شدن از استقلال حدود ۳ ماه قبل به ذوب‌آهن پیوست، هم اکنون دوباره با اتفاق مشابهی در جریان تمرینات ذوب‌آهن رو به رو شده و این بار رباط صلیبی پای چپش پاره شده است!

باشگاه ذوب‌آهن امروز در مجموعه ورزشی ملت اصفهان یک جلسه تمرینی برگزار کرد و بازیکنان به فوتبال درون تیمی پرداختند، سبحان خاقانی هم که در جریان تمرین حضور داشته، گویا پایش به چمن گیر می‌کند به شدت از ناحیه پای چپ احساس ناراحتی می‌کند که بررسی‌ها مشخص کرده رباط صلیبی پای چپ وی پاره شده است.

خاقانی که پای راستش پس از عمل رباط به حالت قبل برگشته بود فشار زیادی تحمل می کرد و حتی هم به کادرفنی و پزشکی ذوب آهن گفته بود که از آن ناحیه احساس درد می‌کند اما پس از گرفتن ام آر آی، پزشکان به او گفتند پای راستش مشکلی ندارد تا اینکه در جریان تمرین امروز باز هم دچار مصدومیت مشابه شد.

او امروز در تهران معاینه شده و جراح به او گفته که باید عمل کند. گویا بدشانسی‌های این وینگر ۲۳ ساله تمامی ندارد و باید دید تا چه مدت از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: انگیزه‌های ۲+۲ بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال برای شکست تیم نکونام/ خطر در کمین صدرنشین

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir