مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، یحیی را نگران کرد!/ وقتی حواشی توانایی‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهد

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، یحیی را نگران کرد!/ وقتی حواشی توانایی‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهد
شناسه خبـر : ۱۲۳۵۱۹ چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

تیم پرسپولیس در حساس‌ترین بازی فصل خود به مصاف النصر عربستان می‌رود، دیداری که می‌تواند سرخپوشان را از بحران کنونی خارج کند.

از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می‌رسد که مهم‌ترین برنامه یحیی گل‌محمدی در دیدار نفسگیر با النصر عربستان، اول گل نخوردن است.

خط دفاع پرسپولیس به رهبری علیرضا بیرانوند در بازی‌های فصل جاری نیز عادت خوب گل نخوردن را باز تکرار کرده است. فصل گذشته حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در اولین فصل رسمی‌اش با پیراهن پرسپولیس، نشان داد خط دفاع سرخ‌ها فلسفه دارد و با آمدن و رفتن بازیکن خللی در نگرش دفاعی تیم ایجاد نخواهد شد. مالکیت توپ و میدان همراه با پاسکاری با دقت بالا، گل نخوردن، تمرین نباختن، کارهای ترکیبی هافبک‌ها به رهبری وینگرها هر چند کم رنگ، نشانه‌هایی از حرکت پرسپولیس در مسیر بهبود تاکتیکی این تیم بود که در نهایت یحیی گل‌محمدی را در فصل گذشته به سه جام رساند..

با مصدومیت پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان قرار گرفته و تا حدی توانسته‌اند، جای خالی مدافع ملی‌پوش بابلی را پُر کنند. حالا در آستانه بازی با النصر عربستان، یحیی گل‌محمدی دچار دردسر عجیبی شده است؛ افت و نزول محسوس یک مدافع ملی پوش!

محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازی با تیم ملی ازبکستان سایه ای از گذشته خودش هم نبود! اوج این اشتباهات دریبل لایی خوردن از الدور شاهمرادف در نیمه دوم بود که در ادامه شجاع خلیل زاده با شانس و اقبال توپ را از روی خط دروازه تیم ملی ایران بیرون زد! در دقیقه ۸۳ بود که محمدحسین، آفساید را پُر کرد تا تیم ملی ازبکستان گل دوم و تساوی را به ایران بزند. به نظر می‌رسد کنعانی‌زادگان هنوز نتوانسته است از چالش و جنجال چندی پیش خود خلاص شود. این مدافع ملی پوش با رسانه ای کردن قیمت ماشینی که برای پاداش صعود به جام جهانی وارد کرده، جنجال بزرگی به وجود آورد.

کنعانی‌زادگان در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی وقتی با سوالی در مورد قیمت بنزی که با آن برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس رفت مواجه شد ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد: آن بنز گذر موقت است و قیمت آن ۱۰۰ میلیارد تومان نیست ولی من یک رنجروور وارد کرده ام که قیمت آن ۱۰۰ میلیارد تومان است. این موضوعی بود که در جامعه ورزش جنجال زیادی به پا کرد و به عنوان مثال امیرمحمد یزدانی، کشتی گیر تیم ملی هم به پاداش ملی پوشان فوتبال اعتراض کرد!

در ادامه پای جواد کاظمیان بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس نیز وسط کشیده شد و درگیری او با امیرمحمد یزدانی در فضای مجازی خیلی‌ها را شگفت زده کرد. هر چند این دعوای اینستاگرامی‌ (!) در نهایت با وساطت پژمان درستکار به پایان رسید اما به نظر می‌رسد آثار و تبعات آن هنوز پابرجا باشد.

خبردار شدیم در آستانه دیدار حساس با النصر عربستان، نمایش ضعیف محمدحسین کنعانی‌زادگان برابر تیم ملی ازبکستان، حسابی یحیی گل‌محمدی را نگران کرده است.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir