وقتی قبح تغییر شناسنامه می‌ریزد.../ سکوت تاج در مورد مصاحبه جنجالی

وقتی قبح تغییر شناسنامه می‌ریزد.../ سکوت تاج در مورد مصاحبه جنجالی
شناسه خبـر : ۱۲۳۵۰۸ چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

با گذشت دو روز از مصاحبه رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون همچنان شاهد سکوت مهدی تاج در این مورد هستیم.

۲ روز از مصاحبه رئیس کمیته داوران و عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر می‌گذرد اما شاهد سکوت مهدی تاج و سایر مسئولان رده‌بالای فدراسیون در مورد این حرف‌ها و ماجرای تغییر شناسنامه پسر افشاریان هستیم!

شاید هم به قول رئیس محترم کمیته داوران این وسط هیچ کار غیر قانونی انجام نشده و پسر ایشان واقعاً متولد سال ۷۱ است اما چرا در مقطعی متولد ۶۹ شده بود؟ آیا بهتر نیست مهدی تاج یک بار برای همیشه تکلیف این قبیل مسائل را روشن و موضع شفاف خود را اعلام کند؟ افشاریان آدم پرکاری است و فقط هم پسر او نیست که شناسنامه‌اش را تغییر داده؛ خود افشاریان در همان برنامه تلویزیونی تأکید کرد که حداقل ۵۰ داور این کار را کرده‌اند! اما اینجا هم شاهد سکوت شیک و مجلسی آقای تاج بودیم تا شاید این نیز بگذرد و همه چیز به روال عادی برگردد!

ما که سال‌هاست در فوتبال به این قبیل مسائل و این ندیدن‌ها و سکوت کردن‌ها عادت کرده‌ایم، احتمالاً همه آنهایی که به این شرایط عادت ندارند هم کم‌کم عادت می‌کنند اما سؤال اینجاست که وقتی قبح یک مسئله می‌ریزد چه فرد یا نهادی باید پاسخگو باشد؟ سال‌ها قبل صغر سن گرفتن برای بازیکنان تیم ملی نوجوانان یک افتخار بود و حالا بعد از حدود ۲۰ سال بعضی از آن افتخارآفرینان! و رؤسای سابق هنوز در این فوتبال هستند و ادعا دارند! شاید هم ما اشتباه می‌کنیم که از آقای تاج بابت سکوت‌های این مدلی‌اش تشکر نمی‌کنیم؟! اصلاً همین که رئیس فدراسیون این‌طور وقت‌ها هیچ نظری ندارد، خودش «نظر» است.

خیلی وقت‌ها سکوت نشانی از رضایت دارد و شاید مهدی تاج می‌داند اگر بخواهد به این مسئله ورود کند مجبور است به ده‌ها مورد مشابه و مدیر مشابه دیگر هم ورود کند که خب نمی‌شود!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir