روزهای سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و لوکادیا/ قاتل هلندی برمی‌گردد؟

روزهای سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و لوکادیا/ قاتل هلندی برمی‌گردد؟
شناسه خبـر : ۱۲۳۳۱۲ سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

برخلاف شایعات باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکره و صحبتی برای بازگشت یورگن لوکادیا نداشته است.

 فصل گذشته پرسپولیس با درخشش مهاجم هلندی و سرشناس خود یورگن لوکادیا موفق شد صدرنشینی خود را در رقابت‌های لیگ برتر ثبت کند. لوکادیا با ۶ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار داشت و همه منتظر درخشش او بعد از رقابت‌های جام‌جهانی در شهرآورد پایتخت بودند که این مهاجم هلندی در حرکتی غیرمنتظره به یکباره ایران را ترک کرد و دیگر بازنگشت.

لوکادیا بعد از فسخ قرار داد یک طرفه خود با سرخ‌پوشان به تیم کانگژو مایتی لاینز در سوپر لیگ چین پیوست. این بازیکن در مدت زمان حضور خود در این باشگاه ۲۳ بازی انجام داد و موفق به زدن ۷ گل برای این تیم شد. به دنبال حضور این مهاجم هلندی در تیم چینی و فسخ قرارداد با پرسپولیس مدیران باشگاه از مهاجم سابق خود به فیفا شکایت کردند. در نهایت فیفا لوکادیا را محکوم کرد و این بازیکن محکوم و ملزم به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه شد که باید آن را به حساب باشگاه واریز کند.

در این میان خبرهایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه با توجه به جریمه سنگین لوکادیا و محکومیت وی توسط فیفا این مهاجم هلندی دوست دارد به پرسپولیس بازگردد تا کار نیمه تمام خود را تمام کند. از طرفی نیز گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی نیز با توجه به مشکلات این تیم در خط حمله، علاقه‌مند به حضور مجدد این ستاره در ترکیب سرخ‌پوشان هستند.

پیگیری‌ها صورت گرفته نشان می‌دهد که طرفین هنوز هیچ علاقه‌ای به همکاری با یکدیگر ندارند. باشگاه پرسپولیس تا بدین لحظه‌ هیچ مذاکره‌ای برای باز گردانند این مهاجم نشان نداده و مصرانه به دنبال گرفتن غرامت خود از این بازیکن است.

از طرفی نیز مهاجم هلندی با توجه به وضعیت پرونده‌اش و درخواست شرح تفصیلی حکمش، برای توقف اجرای آن و بردن این پرونده دادگاه عالی ورزش، تاکنون هیچ علاقه‌ای به بازگشت به پرسپولیس ندارد و به نظر می‌رسد تاکنون پرسپولیس و لوکادیا تا بدین لحظه تو خط موازی هستند که فعلا به هم نخواهند رسید. باتوجه به اینکه شرح تفصیلی حدود یک ماه بعد می‌رسد، باید منتظر ماند و دید که پس از آن لوکادیا چه تصمیمی خواهد داشت.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir