ارزش کلکسیون ساعت‌های رونالدو چقدر است؟/ CR7 عشق ساعت لاکچری

ارزش کلکسیون ساعت‌های رونالدو چقدر است؟/ CR7 عشق ساعت لاکچری
شناسه خبـر : ۱۲۳۲۴۵ سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷

کلکسیون خاص و بی‌نظیر ساعت‌های کریستیانو رونالدو ۵ میلیون پوند می‌ارزد.

عشق کریستیانو رونالدو به خرید ساعت‌های گران‌قیمت از زمان پیوستن به عربستان سعودی اوج گرفته است.

از روز اول به او یک ساعت مچی Jacob & Co برای جشن پیوستنش به النصر اهدا شد و رنگ ساعت نیز به رنگ سبز زمردی پرچم عربستان بود. این ساعت طلای سفید ۱۸ عیار، ۶۳۰ هزار پوند ارزش دارد. اما قیمت این ساعت در مقابل گران‌ترین ساعت کلکسیون او به چشم نمی‌آید: فرانک مولر الماس امپریال توربیلون به ارزش ۱.۶ میلیون پوند.

فوق‌ستاره پرتغالی پنج ماه پس از اقامتش در عربستان یک ساعت دیگر با تم سعودی از Jacob & Co به ارزش ۹۲۰۰۰ پوند هدیه گرفت. ساعت «باگت قلب CR7» که تصویر رونالدو را در پشت دارد و با ۲۶ الماس سفید روی قاب پوشانده شده است. در همان ماه رونالدو ساعتی به قیمت ۷۵۰۰۰۰ پوند از جیکوب خرید.

رونالدو همچنین در ماه جولای سهامدار برند ساعت Chrono۲۴ شد. این شرکت که گفته می‌شود حدود ۷۷۰ میلیون پوند ارزش دارد، در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و ادعا می‌کند که بیش از نه میلیون نفر ماهانه از وب‌سایتش دیدن می‌کنند.

اعتقاد بر این است که کلکسیون ساعت‌های رونالدو ۵ میلیون پوند ارزش دارد. ستاره النصر در ماه گذشته در ریاض با فرانسیس انگانو قبل از مبارزه‌اش با تایسون فیوری ملاقات کرد و یکی از ساعت‌های خود به ارزش نیم میلیون ریال سعودی یا ۱۱۰۰۰۰ پوند را به او هدیه داد.

بیشتر بخوانید:

  • با تجارت گسترده و ثروت افسانه‌ای رونالدو بیشتر آشنا شوید/ اسطوره فوتبال؛ هیولای بیزینس!
  • رونالدو باز هم مردم را عصبانی کرد/ یکی از همسایگان CR۷؛ باغ من پر از گرد و خاک شده!/ او عمارتی شبیه بیمارستان ساخته است

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir