مدارس بروجرد با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود

مدارس بروجرد با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود
شناسه خبـر : ۱۱۳۸۶ پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد مهر افزون» در جلسه توجیهی بازگشایی مدارس این شهرستان، اظهار داشت: مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان بروجرد با رعایت پروتکل های بهداشتی از 15 شهریور ماه بازگشایی می...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد مهر افزون» در جلسه توجیهی بازگشایی مدارس این شهرستان، اظهار داشت: مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان بروجرد با رعایت پروتکل های بهداشتی از 15 شهریور ماه بازگشایی می شود.

 

مدیرآموزش و پرورش بروجرد افزود: مدارس این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی براساس مصوبات ستاد کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

 

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشایی مدارس استان، ادامه داد: مدارس پر جمعیت با تراکم بالا متناسب با شرایط مدرسه و متراژ کلاس درس ها با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دایر می شود.

 

مهرافزون بیان کرد: فاصله اجتماعی باید براساس حداقل یک و نیم تا ۲ متر با گروه بندی روزهای زوج و فرد به صورت حضوری و غیر حضوری در وضعیت زرد انجام می گیرد.

 

وی افزود: زمان آموزش براساس برنامه هفتگی هر زنگ در ابتدایی ۲۵ دقیقه در متوسطه اول و دوم و فنی حرفه ای  ۳۵ دقیقه است.

 

مهر افزون تاکید کرد: حضور دانش آموزان در مدارس کم جمعیت به ویژه روستاها با حفظ پروتکل بهداشتی به صورت وضعیت سفید و حضوری دایر می باشند.

 

وی اضافه کرد: کلیه مدیران و عوامل اجرایی و معلمان و دبیران مدارس در سه وضعیت برای بازگشایی مدارس توجیح شده اند و مدارس ما برای سه وضعیت برنامه هفتگی تنظیم کرده اند تا دانش آموزان و اولیا برای ادامه تحصیل فرزندانشان دغدغه نداشته باشند.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اینکه شبکه شاد شبکه رسمی در فضای مجازی آموزش و پرورش است، افزود: مدیران ما در رأس مدارس می‌بایست برنامهریزی لازم را جهت شرکت دانش آموزان در شبکه شاد داشته باشند و مکمل‌های آموزشی در کنار شبکه شاد را برای دانش آموزان به صورت کاربردی اجرا کنند.

پایان پیام/599
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir