مدارس ۹ شهرستان و منطقه آموزشی لرستان غیر حضوری آغاز می شود

مدارس ۹ شهرستان و منطقه آموزشی لرستان غیر حضوری آغاز می شود
شناسه خبـر : ۱۱۳۶۰ پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علیرضا نخعی» امروز(13 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال مدارس در۹ شهرستان و منطقه آموزشی شامل نواحی یک و ۲ خرم‌آباد،...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علیرضا نخعی» امروز(13 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال مدارس در۹ شهرستان و منطقه آموزشی شامل نواحی یک و ۲ خرم‌آباد، زاغه، بیرانشهر، الیگودرز، زز و ماهرو، الشتر، نورآباد و منطقه کاکاوند وضعیت قرمز شیوع کرونا دارند به صورت غیر حضوری برگزاری می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان افزود: در این مناطق کلاس ها برای حفظ سلامت دانش آموزان به صورت غیرحضوری آغاز می شود.

 

وی تصریح کرد: بر این اساس در نواحی یک و ۲ خرم‌آباد و هفت منطقه استان حضور فیزیکی دانش آموزان طی هفته اول بازگشایی مدارس منتفی است.

 

نخعی با اشاره به مناطق دارای وضعیت سفید استان، بیان کرد: هم اکنون شهرستان چگنی، سپیددشت و ویسیان در وضعیت سفید قرار دارند.

 

وی افزود: مدارس این مناطق از ۱۵ شهریورماه با حضور دانش آموزان و رعایت کامل شیوه نامه‌های ابلاغی بازگشایی می شود.

 

نخغی بیان کرد:۱۱ شهرستان و منطقه آموزشی شامل ازنا، پلدختر، معمولان، بروجرد، اشترینان، دورود، سیلاخور، کوهدشت و کوهنانی و طرحان و رومشکان در وضعیت زرد قرار دارند که دانش آموزان این مناطق گروه‌بندی ‌شده اند و هر روز گروهی از دانش آموزان در کلاس حاضر خواهند شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان اظهارکرد: در این مناطق کلاس‌ها برای هر گروه سه روز در هفته با رعایت شیوه نامه ها برگزار می شود و تدریس حضوری مدارس دورافتاده و عشایری مناطق قرمز نیز با تشخیص شورای مدارس و رعایت شیوه نامه ها منعی ندارد است.

پایان پیام/599
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir